ett glas rött?

Går kvällen var väldigt mysig. Jag och mikael tog bilen in till Göteborg och kollade på Flickan som lekte med elden. Den var väldigt bra, dom hade fått med mycket av boken. Men eftersom boken är väldigt tjock och allt de ska komma med i en två timmar lång film, så blir det att det händer väldigt mycket hela tiden.

Ikväll blir det åter en sväng till Göeborg, men då i samband med alkohol. Ska bege mig upp till Maria i Fritsla sen ikväll för lite förfest. Sen vet jag inte riktigt hur vi tar oss vidare där ifrån. Jag lämnade ju som sagt in min telefon igår och fick då en låne telefon med mig hem. Så nu tack vare den har jag inte en ända kontakt i min telefonbok. Jippi.Och något fotografiskt minne har jag inte heller. Så jag kan inte få tag i någon.

Nu ska jag och Marielle ut och traska i skogen.

Kommentera här: